Friday, March 17, 2006

Ve Nihayet Compir Amerika'da!...

Uzun zamandır tanıdığım Compir'in Amerika heyecanına, daha önce Romanya telaşesinde olduğu gibi yine yakından tanık olma fırsatım oldu. Ve nihayet uzun zamandır beklediğimiz mutlu son gerçekleşti, Compir Atlantıiğin öte yakasına ayağını bastı.

Romanya gezisinden biliyorum Mehmet'in gözlem yeteneği gerçekten çok harika. Bu kadar "observation" insanı mutlu ediyor. Zaten www.compir.net 'in müdavimleri ne kadar etkili tasvir yaptığını çok yakından biliyorlar...

Ben de kendi adıma Compir'e Amerika'daki macerasında başarılarının devamını diliyorum. Sanıyorum ve inanıyorum ki, Amerikan Halkı Compir gibi değerli bir insanı bağrına basacak:)))
Hilary Duff'ların, George Clooney'lerin memleketi şimdi bize yakın olan birisine kapılarını açtı... Artık Amerika izlenimlerinden bizi mahrum bırakmayacağını ümit ediyorum...

Yolun açık olsun dostum!...

1 comment:

Smart Learning Hub said...

eyvallah... en yakin zamanda amerika gunlerini aktarmaya devam edecegim. artik sana da isme ozel bir site almanin zamani geldi ha ne dersin?