Tuesday, June 20, 2006

MSN Nickleri

Son zamanlarda MSN lakabı konusunda istekler gelmektedir…

Bu konuda en son bir arkadaşımın,

“Ne aşk filmleri izledim, şu Msn penceresinden,”
“Ne olur mahrum bırakma beni, o klavye kokan nefesinden” J

şeklinde yazdığım lakabı istemesinden sonra, dedim olacak gibi değil biz en iyi bir iste yayınlayalım, isteyen oradan alsın. İşte edebi eserlerden derlediğim lakap olmaya pekala müsait cümleleri bilgilerinize sunuyorum;

v En tesirli çapkının dudakları onun (bayanlar siz, benim yazabilirsiniz) topuklarından yukarı çıkamaz
v Ben yalan arayan zekanın gözlere verdiği ağır hareketleri bilirim
v Tecrübeden sonraki idrak evvelkinden çok daha pahalıdır.
v Derin hisler dilsizdir
v Ölüm onu çirkinleştireceği yerde, o ölümü güzelleştiriyor
v Ne anlarsın sen bir kızın ruhundan? Kalbimin içinde balta ile ameliyat yapmak istersin. Vahşi!
v Bu dünyada en bahtiyar ve zeki kadınları kimlerdir bilir misiniz? Hiçbir sırrı olmayanlardır.
v Kaderin şoförü sensin. Emin ol! Onu dram istikametinde sürme!
v Kadının aşk ahlakı bazen aşkın dışında başka ahlak tanımaz.
v Zengin bir hayal içinde meçhul, daima malumun en korkunç düşmanıdır. Ben bir şeyim, meçhul her şeydir. Fakat… Unutma, ben varım, meçhul yoktur.
v Aşkın bitişik kaplardaki su gibi, sevgilililerde aynı hizayı bulduğu farzebilebilir mi?
v Hiç kimse, “ne güzel mezar keşke benim olsa” demez.
v İhanetin hakiki eleştirisi mezar taşlarına yazılır.
v Ne yazık ki aşk hayalin çocuğu, hayal kırıklığının annesidir!...
v Hiçbir aşkta umuda yer, sebebe lüzum yoktur!.
v Tüm insanlığa kahve ısmarlamak. Aklımdan geçen bu.
v Bazen yalnızca imkansız gerçekleşir.
v Cam güzel, çünkü kalbi var kırılabilir.

Kaynak; Peyami Safa, Yalnızız, Cemil Meriç Bu Ülke, Murat Menteş Dublörün Dilemması

1 comment:

Anonymous said...

Siz de msn cilerdensinizzzzzz:)
biliyodum zaten:)