Tuesday, March 25, 2008

Otomobil sevenlere


Azerbaycan cip kullanımı çok yaygın. Ben ilk geldiğimde bu bana çok garip geliyordu, ama artık alıştım. Problem yok. Beni en çok şaşırtan Türkiye ‘de genelde Toyota’nın RAV4 ‘ünü görüyordum, ama bu modelden hiç haberim yoktu. Buraya gelince ilk zamanlar ilgimi çeken hadise aynen şöyle cereyan etmişti. Havaalanı yolunda otobüs bekliyordum. Orada 10 dakika beklerken, karşılaştığım durum acayipti. Her dakikada yoldan bir Toyota Prado`nun geçtiğine şahit oldum. Tabii icinde surucu de vardi. :):):) Sanırım yakıt fiyatları Türkiye’de ucuz olduğu için daha ekonomik olan RAV4 Türkiye’de cok kullanılıyor. Azerbaycan’da ise bu konuda bir rahatlık olduğunu söylemek gerekiyor. İlave bilgi için www.avtomobil.az Fiyatı 30-40 bin dolar civarında.

2 comments:

Anonymous said...

arabalara pek ilgim yoktu ama ehliyet alınca yani(tescilli trafik canavarı olunca :):))ilgim arttı araba hastası oldum resmen harika bişi bunlar ya:):):):):):):)

frd:):):):):)

Anonymous said...

şimdi ben buraya yazıyorum ama siz belki yayınlamssınız:) otur sen dersine çalış araba senin neyine dersiniz ki diyeceksinizde:)ama arabalara merakım var ne yapayım futbolada öyle keşke erkek olsaymışım diye düşünüyorum.bayanlara böyle şeyleri pek yakıştırmıyolar nedense.neyse bu araba baya güselmiş.kimbilir siyahta nasıl durruyodur bu model.yakışır kardeş vatana:)