Sunday, February 11, 2007

Aşk, dudakların değil, kalplerin öpüşmesidir!



Bu sevinci paylaşmamak elde mi?
"Amerika'da insanın aşık olası gelmez", "Aşk, dudakların değil, kalplerin öpüşmesidir" ... Uzun zamandır tanımama rağmen, onu ilk kez bu cümleleriyle farketmiştim... Sonra Türkiye genelinde düzenlenen bir makale yarışmasında akademisyenlerin yanında onun da derece aldığını görünce, farkındalık katsayısı yükselen birisi olmaya başladı. Yarışmanın sonucu açıklandığında ilk beni aramıştı. Sesindeki heyecan hala kulaklarımda...


Öteden beri onun çabalarına şahit oldum durdum. Sonra birgün kitabının çıkacağından bahsetmeye başladı... O yürekli delikanlı, çok emek verdi, muazzam sıkıntılara göğüs gerdi ve sonrasında, kitabının yayınlanması konusundaki samimiyeti, dergah-ı ilahide
onaylanınca, ona kitap çıkarma nasip oldu. Onun adına çok mutluyum. Metin TOZ'dan bahsediyorum. Tebrikler Metin TOZ. Ellerine ve yüreğine sağlık kardeşim.
Herkes üniversiteyi okuyacak. Genelde, üniversitenin kapısından giren birisi dört seneyi tamamlayabiliyor. Ama çok az üniversite öğrencisinin kitabını (hatta hemen hemen hiç kimsenin) Eskişehir'de Nobel - Paradigma, Nisan, Sahaf İnsancıl, Aliş Kitapevinden alabilirsiniz. Bence bu bir onurdur ve Metin TOZ, bu onuru ve gururu hakediyor. Kitabını inceledim; öyle mısralar var ki, beni duygulandırdı, öyle cümleler var ki hoşuma giden, anlatamam.
Metin TOZ'a şairlik yolunda başarılar diliyorum. Bu değerli insana, metintoz@gmail.com e-posta adresinden çiçeği burnunda şairimize ulaşabilir. Ayrıca, edindiğim bilgiye göre, 17 Şubat Cumartesi akşamı, İki Eylül Caddesi Kızılay İş Merkezi 6.katta imza günü var. Arzu eden müstakbel okurları, bu yüreği kocaman insanla, Yüreğimden Yüreği'ne üzerine hasbıhal edebilirler.

1 comment:

Anonymous said...

çok başarılı bir kitap...arkadaşımızı tebrik ediyorum ve başarılarının devamını diliyorum...insan kitabı eline alınca bitirmeden bırakamıyor doğrusu...