Wednesday, August 08, 2007

İnekler...


Sinek, martı derken hayvanlar alemindeki gezimize devam ediyoruz:). İstanbul'da Cow - Parade kapsamında inekler sergilenmeye başladı. Özellikle benim dikkatimiz çeken Şişli ve Cevahir alış veriş merkezinde, çok sayıda inek figürünü görebiliyorsunuz. İnsanın sanat aşkı kabarıyor:) Bir de inekler arasında onların yapan ünlü isimler de var. Mesela Sunay Akın, Cemil İpekçi gibi insanların inek dizaynlarını görebiliyorsunuz. Cevahir alış veriş merkezinde Cemil İpekçi'ye ait inek kendini andırıyor... Kendisine benzer şekilde bıyıklar ve ben ilave etmiş, ineğin giyim tarzı da aynen Cemil İpekçi türüne benziyor. Çanta inek, harita inek, gelin inek, vb... isimde inekler var. Yazık ki bu figürlerden bazılarının üzerine küfür ve telefon numarası yazılmış. Sanırım WC duvarlarından gelen alışkanlıkları onları da fazla kınamamak lazım.
Eskişehir'e geldiğinizde ise yanı tip ineklerden görebiliyorsunuz. Zaten Eskişehir hayvan heykeli konusunda malumunuz çok bereketli. Ancaaaaak... Eskişehir'deki inekler sanat aşkından ziyade sosyal mesaj içerikli ineklerdir. Mesela bir çoğusunda "Trafik kurallarına uymazsan bana benzersin" gibi hoş olmayan mesajlar görüyorum. Çevreden geçen insanların yorumlarına kulak misafiri olmak hoşuma gidiyor:) Biris yaaa nedir bu kadar inek derken diğeri, "herhalde ineğe felan tapıyorılar" gibi bir yorum yaptı... Ben de gülümsedim tabi ki..:)

2 comments:

Anonymous said...

hEr ne kadar içeriği saçmada olsa inekleri topluma mesaj vermek amaçlı koydular etrafa. iyi tamamda mesajı almaya çalşan yok ki. üzerinde ne yazıyomuş neymiş kimin umrunda millete eğlence çıktı. ineklerin yanına geçip fotograf çektiriyo yada şöle bi dokunup geçiyo. yorumlar zaten tartışılmaz....))))) E.K.

Önder Yenilmez said...

Bir JURIST'ten böyle bir yorum beklenebilir:)