Monday, July 16, 2007

Hayat devam ediyor...

Nihayet Istanbul bana ben Istanbul a kavustum. Buyuk Ada yi oldukca kucumsemisim. Simdi emanet bir bilgisayarda su gunluge azcik birseyler not alayim dedim:) Uzun zaman once bir arkadasim Buyuk Ada ya gidip mutlaka bisiklet kiralamam gerektigini soylediginde bunu o kadar da onemsememistim. Ama simdi goruyorum ki cok sey kaybetmisim. Bir saatten fazla bir zaman surecinde harika deneyimler yasadigimi soyleyebilirim. Yani bu bisiklet macerasi gercek yasamda bildiklerinize hic benzemiyor:) Buyuk Ada da motorlu arac olmamasi harika bir fikir ve ayni zamanda harika bir karar. Cesit cesit atlara takili 300 civarinda fayton. Faytonla Buyuk Tur (adanin hepsini kapsiyor) 45 YTL. Gezerken iste surasi Ibrahim Tatlises in villasi, Seren Serengilin burda villasi var gibi gereksiz bilgiler edinsek de hos bir deneyim oldugunu soyleyebilirim. Ozellikle Hatirla Sevgili dizisinin cekildigi karsi karsiya duran iki villayi gordugumde cok sevindim. Esas kizin camlarindan bakarak esas oglana asik oldugu villalari televizyondan gormekle gercekte gormek arasinda cok fark oldugunu anliyorum. Sanki bu villalara dizide makyaj yapilmis. Ama canli olmalari insana heyecan veriyor. Sokaklarinda o saf kizin duygularini hissetim, heyecanladim sanki. O bakislarin guzelligi hurmetine sevincle baktim her iki yaliya da. Askin guzelligine vurgunum ben:) Aslinda Istanbul macerasi baska bir amac icin tabi ki, ama gelmisken insan gezmeden de duramiyor... En cok merak ettigim sey saat 11:oo`de kilisede yapilan ayin. Bulunmak isterdim ama ne yazik ki gec kaldim. Bir de sinagog`un onunde sanirim ayin pazartesi saat 11:00`de yapilacak diye yaziliyordu.

No comments: