Saturday, July 28, 2007

Gece saat 04:08

Gözlerim kapalı İstanbulu dinleyemiyorum. Çünkü gözlerimi kapatamıyorum. Başımın ağrısı o biçim. Uyumak mümkün değil. Galiba yine sabahlaycağım. Yatağımda döndükçe dönüyorum. Taa uzakta bir vinç çalışıyor. Malumunuz İstanbul'daki betonlar yetersiz. Daha yenilerini eklemek lazım bu yığına.
Nerdeyse ağaç yok bu bölgede. En önemlisi sivrisinek yok. Bence bilim adamlarının bunu araştırması lazım. Acaba sivrisineklerin olmayışı ekolojik dengeyi ne yönde etkiliyor. Burdan yetkililere sesleniyorum:) Lütfen sivrisineklerin yaşam hakkı ellerinden alınmasın:)
Sonra saat 05:00 oluyor. Müezzinler seslerini güzelleştiren iksir içmişler sanki.
Ve sonra ilham geliyor... Bir hikaye daha yazmam lazım... Cümleler kafamda uçuşuyor senaryo ip söküğü gibi geliyor ve ben sevincle ama uykusuz bir şekilde çalışma odasına geçiyorum. Mizah konusunda bir hikaye daha. Mizah en çok yazmak istediğim hikaye türü... Sevinçliyim:) Teşekkür ederim Allahım!

5 comments:

Anonymous said...

Bir çocuğun heyecanıyla yazmış olmalısınız..Küçük yeğenim de böyle sevindiği zaman o kadar güzel teşekkür ederim ALLAH'ım diyor ki .. bu bana onu hatırlattı

Önder Yenilmez said...

Doğru tespit...
Uzun zamandır hikaye yazamiyordum...
Güzel oldu...

Anonymous said...

hocam maşallah ilham da ne zaman gelioo tabi ilham sahibine göre değişioo bu arada alttaki yazınızdaki şiirinizi bana daha önceki yazdıgınız bi yazıda kullanmıştınız bira daha yaratıcı olun bir şiirle bir ömür geçmezz sevgiler...

Anonymous said...

bu arada veda yazınızı siteme ismizle ekledimm tabi biraz düzeltmeyle bakmakta fayda var hiç değilse benim yazılarımı okursunuz iyi gecelr

Önder Yenilmez said...

Merhaba dostlar,

Emrah'ın sitesini merak edenler isminin üzerinde tıklayıp onu sayfasına gecebilirler... Orda gercekten beni ilgilnediren cok hoş şeyler gördüm. Emrah lin verdigin için de yarica tesekkürler:) Turistlerden benimle tanışmak isteyenler lütfen fotograflarını da göndersinler:)