Sunday, July 22, 2007

Secim Gunu Gezisi:)

Aysegul nerde oldgumu merak etmis. O bakimdan yaziyorum. Secim gunu gezisi yaptim bugun. Bogaz Turu. Gemide oturuyorsunuz ve rehberin soylediklerine kulak kabartiyorsunuz. Yalilar hakkinda oldukca fazla bilgi edindik. Reha Muhtar`in bogazin anadolu yakasinda cay bahcesi gibi bir isyerinin hemen onun onune denk gelen bogazin diger yakasindaki evinden bahsetti. Onun hemen yaninda Orhan Gencebay`in yalisini gosterd. Bogazda Sabanci ailesine ait 13 yali varmis. Koc ailesinin de 5 civarinda yalisi oldugunda bahsetti rehberimiz. Orhan Gencebay oyle bir yalida oturdugu halde `batsin bu dunya` sarkisini yazmis acaba normal bir evde otursaydi nasil bir sarki yazardi orasini da ironik bir tarzda anlatti rehberimiz:) sonra Sezen Aksunun yalisini ve orda yazdigi sarkisini anlatti bize... (azcik mirildaninca hangi sarki oldugunu hatirladim). Ozellikle Bogaz Koprusunun ayagini cakilmasindan dolayi cevredeki tarihi yapilarin zarar gordugunde bahsetti. Ve bomba: Dunya`da Dolmabahce Sarayi`ini sigorta edebilen bir sigorta sirketi yokmus:) Cok paha bicildigi icin tabi ki... Ne kadar guzel birsey degil mi??? Turkiyemiz cennet gibi masallahh... devam edecegim.... kalin saglicakla...!

1 comment:

Anonymous said...

şu sayfada sonunda bana yazılmış bi yazı gördüm yaa ölsem de bişii olmaz bana artıkk daa :)))
siz nereye gidiyosunuz hocam hiç haber yok sizden maşalahh ortalıktan kayboldunuz.sanırım yolculuk istanbul mu? bu yazılar nedense hep istanbulda geçiyoo ama hadi hayırlsıı.ben şidmi teori dersini kimden alcammm???