Tuesday, November 13, 2007

Duygulandim, siz de duygulanin diye....

Saygı değer hocam.....
hocam şimdi dersanedeyim yokluğunuz hemen kapıdan içeri girince anlaşılıyor.
derste ne olcak onuda bilmiyorum. o zaman dahada çok anlaşılır. ders muhasebeydi çıkar çıkmaz sitenize göz attım yurttakinden yararlanamıyorum bağlantı yok. Alican hoca yaklaştı neye bakıyosun diye hocanın sitesi dedimm. o da bikaç bişi okudu. sanırım oda özlemiş sizi:) keşke hep burda kalsaydınız. Ama herkesin kendi memleketi kesin orda daha mutlusunuzdur.hayırlısı. neyse kendinzie çok iyi bakın allaha emanet olunn.... (Gülşah)
Gülşah çok teşekkür ederim...
Beni duygulandırdığın ve sevinmeme sebep olduğun için sana çok teşekkür ediyorum. Burdaki arkadaşlarla da paylaştım. İstiyorum ki, fırsatı olan herkes görebilsin. Affına sığınarak burada yayınlıyorum. Bakü'den kucak dolusu selamlar. Yeni egitim ogretim yılı da hayırlı uğurlu olsun.

1 comment:

Anonymous said...

offf yaa keşke 2 yıl öncesine geri dönebilsek:(((ama geçen zamana uymak zor:(biz insanlar elimizdekinin kıymetini hiç bilmiyoruzz hiççç ve de hiçç öğrenemeyecezzz:(:(