Tuesday, November 20, 2007

Eskisehir'de havalar nasıl?


Hafif hafif adımlarla yürüyorsun beyaz karların üzerinde. Sana diyorum, ey delikanlı öğrenci! Geceyi sevincinden belki de sokakların büründüğü örtünün bayramını yapmakla geçiriyorsun. Ortak oluyorsun şehrimin bayramına. O kışa merhaba diyor, senin şımarıklığına ise dinmiyor. O susuyor, ama sen belki de çığlıklar atıyorsun. Şehrimin dudaklarına kar yağmış, şehrimi kışın sıcaklığı sarmış. Evet kışın sıcaklığı. Kar'ın bembeyaz örtüsünü burnuna kadar çekmiş şehrim.
Yukarıdaki satırlardaki duyguları ne zaman yaşarsınız, onu bilemiyorum. Amma.... Ben de sizlerden haber bekliyorum. Eskişehir'e ilk kar ne zaman yağacak? Müjdeler olsun demenizi bekliyorum.

9 comments:

Anonymous said...

yazdığınız satırları okurken gözlerim doldu doğrusu..ben çok özlemişim eskişehir'i..yağan karını..soğuğunu..porsuğu..annesinden ayrılmış çocuğun özlemi gibi özlem duyuyorum...eskişehir'e...!!!
ve bundan sonra ilk karın heycanından mahrum kalacağımız...:(:(:(:(:(
frd

Anonymous said...

henüz kar gelecek gibi görünmüyor hocam bu müjdeli haber biraz zaman alabilir:)

Anonymous said...

karın yağmasına daha çok var gibi görünüyor sisli ve puslu :))) idi bu sabah.... eskişehire ilk karın düşmesi haberini vermek için sabırsızlanıyoruz bizde.. özlemle bekliyoruz beyaz örtüyü

E.K.

Anonymous said...

eskişehiri bilmiyorum ama balıkesir de yılın ilk karı yağıyor şuan:):):):)özlemişim karı:))
frd

Anonymous said...

müjdeler olsun kar yağıyor... :) :) :)

Önder Yenilmez said...

Kendini gerceklestiren kehanet :)
ya da soyle soyliyelim

biz soyledik dua yerine gecti :)

Anonymous said...

hocam ilk kar tanecikleri düşmeye başladı bile müjde yane :)))))) müjdeye ne istesek :P

Anonymous said...

walla bu kadar mı olur...içinize dogdu galiba ilk karın nesesi..

Önder Yenilmez said...

hocam ilk kar tanecikleri düşmeye başladı bile müjde yane :)))))) müjdeye ne istesek :P

Mujdeye ne istesek diyor, ismini yazmayan baska bir okurumuz :)

ama ne yazik ki siralamada da gorulecegi uzere ilk kar haberini veren Gulsah Duman `dir. Eger isteyecekse o bir shey isteyebilir.

Bu arada baku`de su an firtina var... bilginize...