Friday, November 16, 2007

Yorumsuz!

Merhabalar hocam nasılsınız? ben Sinan. umarım beni tanımışsınızdır. kurstan hataylı öğrenciniz:) hocam öncelikle sunu söleyim Baküye gittiğinizi ve uzun bir süre dönmeyi düşünmediğinizi ögrendiğim zamn çok ama çok üzüldüm. ne olursa olsun ilk eskişehire geldiğim günden itibaren sizin benim üzerimde çok büyük bi emeğiniz var. Bir teşekür bile edemeden sizden ayrılmak beni çok üzdü.

Neden gittiniz diye sormayacagim. Hocam çünkü eminem sizin için en doğru kararı vermişsinizdir. Umarım bir daha herhangi bir yerde tekrar karsılasır ve sizle sohbet etme imkanına, belkide dersinize girme imkanına ulasırım.. sizi çok özleyecegiz...iyi bayramlar
kendinize iyi bakın BAKÜ'YE SELAMLAR.... (11.10.2007)

Merhaba hocamm! biz gökçin ve meltem... nasılsınız umarım iyisinizdir. farkında olmadan bizimle sizin aranızda büyük bir sevgi bağı oluşmuş. sizin burda olmadığınızı bilmek gerçekten bizi çok üzüyor. ama umarım orda ailenizle mutlu ve huzurlusunuzdur. sizin mutlu olmanız bizide mutlu eder yanımızda olamasanızda.... sizi çok özlüyoruzzz. kendinize ii bakınn!!! kucak dolusu sevgilerrr (15.11.2007 )


Güzel yürekli insanlar! Hepinize minnetarrım. Inanın bu cumleyi yazarken gözlerim yaşarıyor, sizlerin hissettiği özlemi ben de kendi adıma hissediyorum. Hayatta belki de bir çok insana nasip olmayacak güzellikleri yaşıyorum, sizin gibi dostların sayesinde. Siz beni mutlu ettiniz, Allah da sizi mutlu etsin.

6 comments:

Anonymous said...

gerçekten yorumsuz!insanın böyle bir durumda dili tutulup kalıyor!ama yinede şükretmek lazım:)))özleyip sevdiğimiz insandan bi haber alıyoruz bu da yeter:)))

Anonymous said...

deli bir hayran kitlesi..

Önder Yenilmez said...

`deli bir hayran kitlesi..`

bunu soyleyen arkadas umarim iyiniyetli soylemistir

Anonymous said...

bencede umarım!!!!niyet iyidir!!!

Vedat ATEŞ said...

DEĞERLİ HOCAM
BİZ MSN DÜNYASININ GÜZEL İNSANLARI VEDAT VE GAMZE.SİZİ ÇOK ÖZLÜYORUZ VE SİZİN KÖŞENİZİ HEP TAKİP EDİYORUZ.HER ZAMAN Kİ GİBİ SİZE İMRENEREK BAKIYORUZ.EN KISA ZAMANDA SİZİ ESKİŞEHİRE BEKLİYORUZ.UMARIM HAYATINIZ BOYUNCA HEP MUTLU OLURSUNUZ.ESKİŞEHİRDEN KUCAK DOLUSU SEVGİLER.MSN HAYATINIZDAN EKSİK OLMASIN :))) BİZE ÇOK EMEĞİNİZ GEÇTİ.BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUZ.

Önder Yenilmez said...

Sesinizi duymak, eski gunlerini anisini tekrar canlandiriyor :)
bu guzel bir ruya :) uyanmak istemedigin